Veteriner Hekim Selçuk Çömlek Bursu

Klinisyen Veteriner Hekimler Derneği - KLİVET Yönetim Kurulu, her sene on Veteriner Hekim meslektaş adayımıza sağladığı öğrenim bursunun adını, bu sene, kliniğinde geçirmiş olduğu elim bir kaza sonucu çok kısa zaman önce aramızdan ayrılan, anısı ve acısı hala belleklerimizde çok taze olan ve hep gülen gözleriyle hatırlayacağımız meslektaşımız Selçuk ÇÖMLEK'in anısına verme kararı almış bulunuyor.

Değerli dostluğu, hiç bitmeyen neşesi ve yardımseverliğiyle tüm camiamızın saygı ve sevgisini kazanmış Selçuk dostumuzun değerli anısı önünde KLİVET Yönetim Kurulu olarak bizler de saygıyla eğiliyor ve Selçuk ÇÖMLEK adına sağladığımız bu bursun onun hatırasını yaşatmakta küçük bir başlangıç olmasını diliyoruz.

Selçuk ÇÖMLEK
1971 yılında Karaman’a bağlı, Ermenek kasabasının Güneyyurt köyünde doğdu.
Konya Havzan mahallesinde bulunan 23 Nisan ilkokulunda okudu. Ortaokul ve liseyi Konya Meram Anadolu Lisesi'nde okudu.
Üniversite tercihi yaparken, annesinin “sen hayvanları çok seviyorsun, veterinerliği de yaz” demesi üzerine, 1990 yılında İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ni kazandı.
1996 yılında ilk kliniğini iki meslektaşımızla birlikte Bakırköy semtinde Çizmeli Kedi Veteriner Kliniği adıyla açtı.
1999 yılında Türkiye Hayvanları Koruma Derneği'nde çalışmaya başladı.
2001 yılında da Kurtuluş' da bulunan Çizmeli Kedi Veteriner Kliniği’ni açtı ve maalesef 2018 yılının bir mayıs akşamı nöbet tuttuğu kliniğinde geçirdiği talihsiz kaza sonucu aramızdan ayrıldı.
Değerli meslektaşımızın iki kızı, eşi ve tüm dostları Selçuk'u çok özleyecekler...